BI is not affiliated Build-a-Bearville or Build-a-Bear Workshop.
 
 




Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.72 seconds.
Search: Posts Made By: puppyluv8
Forum: Coffee House 08-09-2016, 03:20 PM
Replies: 308
Views: 6,021
Posted By puppyluv8
nice to meet u!!! haha i was really active around...

nice to meet u!!! haha i was really active around 2010-2012 so yeah :p didn't bearville shut down anyway?? xD
Forum: Coffee House 08-09-2016, 03:16 PM
Replies: 308
Views: 6,021
Posted By puppyluv8
oh hey guys... i just randomly came on haha. glad...

oh hey guys... i just randomly came on haha. glad to see that people are still using this website omg
Forum: Are You Game? 10-28-2013, 11:27 PM
Replies: 1,159
Views: 24,145
Posted By puppyluv8
dislike; i'm allergic to it D: (and all nuts) ...

dislike; i'm allergic to it D: (and all nuts)

like or dislike minecraft
Forum: Coffee House 10-27-2013, 11:17 PM
Replies: 2,108
Views: 59,599
Posted By puppyluv8
monster - imagine dragons

monster - imagine dragons
Forum: Coffee House 10-27-2013, 11:14 PM
Replies: 7
Views: 389
Posted By puppyluv8
that's pretty cool! i've been to italy as well;...

that's pretty cool!
i've been to italy as well; visited rome, florence, milan, genoa, turin, naples, and the vatican city {which technically isn't part of italy but still}
it is a beautiful...
Forum: Are You Game? 10-27-2013, 11:10 PM
Replies: 1,159
Views: 24,145
Posted By puppyluv8
dislike since i've never heard of it sorry. ...

dislike since i've never heard of it sorry.

like or dislike nirvana
Forum: Polls 10-27-2013, 11:09 PM
Replies: 10
Views: 586
Posted By puppyluv8
uhmm. wellllll stereotypically i'm supposed...

uhmm.
wellllll
stereotypically i'm supposed to use chopsticks bc of my race
but
lul i always use a fork xD
Forum: Coffee House 10-27-2013, 11:05 PM
Replies: 37
Views: 2,507
Posted By puppyluv8
I agree with you, plenty. I see you joined...

I agree with you, plenty.
I see you joined early 2013...
I barely started even going on again before 2013.
I joined in late 2010, and 2011 on BI was one of the best years ever, I made so many...
Forum: Beary Creative! 10-27-2013, 10:57 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
Great blending, but I'd tried to bring down to a...

Great blending, but I'd tried to bring down to a lower opacity and erase the texture on Taylor's faces.
Forum: Coffee House 10-27-2013, 10:42 PM
Replies: 966
Views: 23,866
Posted By puppyluv8
coffee ice cream c:

coffee ice cream c:
Forum: Beary Creative! 07-29-2013, 01:55 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
Looks really good! What editing program did you...

Looks really good! What editing program did you use, and can I see the old picture?
Forum: Beary Creative! 06-14-2013, 02:35 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
That's extremely amazing! I'm not really good at...

That's extremely amazing! I'm not really good at judging handdrawn things so I have no like tips to say xD


omg omg omg thats really good(:
but maybe change some of the font colors to her eye...
Forum: Are You Game? 06-14-2013, 02:28 PM
Replies: 20,864
Views: 447,673
Posted By puppyluv8
i don't really like cats.. but.. 9.9/10(:

i don't really like cats..
but..
9.9/10(:
Forum: Coffee House 04-20-2013, 06:53 PM
Replies: 1,198
Views: 16,587
Posted By puppyluv8
wut when did week chat thread come on

wut when did week chat thread come on
Forum: Beary Creative! 04-13-2013, 10:33 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
omg Kalina i decided to visit BI for a bit and I...

omg Kalina i decided to visit BI for a bit and I was glad to see your graphics(: on the icons the top right, maybe take off the blur on the text because it makes the whole shirt on her blurry. and on...
Forum: Coffee House 03-22-2013, 03:35 PM
Replies: 45
Views: 2,413
Posted By puppyluv8
Loves: {o} Reading {o} Writing {o} Singing ...

Loves:
{o} Reading
{o} Writing
{o} Singing
{o} Acting
{o} Music (in general)
{o; not obsessed tho} One Direction
{o} Little Mix
{o} Converse
{o} Vans
Forum: Are You Game? 03-22-2013, 03:20 PM
Replies: 1,159
Views: 24,145
Posted By puppyluv8
i shall choose "dislike" c; do you like ...

i shall choose
"dislike" c;

do you like
escargot (snail)
Forum: Coffee House 12-31-2012, 09:23 PM
Replies: 417
Views: 11,569
Posted By puppyluv8
Jack Reacher ♥

Jack Reacher ♥
Forum: Beary Creative! 12-31-2012, 05:29 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
well this is suppose to be simple aha so maybe...

well this is suppose to be simple aha so maybe animation later(: and i use photoshop cs6. i actually made it a bit whiter than her hair so it would stand out a bit but the colorization is supposed to...
Forum: Beary Creative! 12-31-2012, 05:22 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
OMG. vanessa vanessa vanessa i haven't talked to...

OMG. vanessa vanessa vanessa i haven't talked to you for aaaaaaaaaaaaages! hai hahah.
and thank you!(: thas a good idea i shall do some contrasting aha
Forum: Beary Creative! 12-31-2012, 05:21 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
hai guys! happy new years eve! please critique or...

hai guys! happy new years eve! please critique or comment haha
original:
http://i.imgur.com/aTHLs.png
new and improved:
http://i.imgur.com/E7o0F.png
i was going for simple lol...
Forum: Beary Creative! 12-29-2012, 07:04 PM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
good idea! I shall make the text bigger! Thank...

good idea! I shall make the text bigger! Thank you for the critique (:

I like it! But taylor is a bit choppy kind of on he arms. and the texture is kind of out of the ordinary a bit haha but i...
Forum: Coffee House 12-28-2012, 12:07 AM
Replies: 1,407
Views: 16,946
Posted By puppyluv8
HAI GUYS im bored what ya'll doing lol

HAI GUYS
im bored what ya'll doing lol
Forum: Beary Creative! 12-28-2012, 12:05 AM
Replies: 41,009
Views: 1,344,277
Posted By puppyluv8
http://i.imgur.com/luNro.png omgomgomgomg. long...

http://i.imgur.com/luNro.png
omgomgomgomg. long time no seee everyone i haven't used photoshop or been on BI for ages so I used a tut for the textures haha.
hope everyone had a greeattt holiday
...
Forum: Coffee House 12-24-2012, 11:13 PM
Replies: 1,407
Views: 16,946
Posted By puppyluv8
long time no see people

long time no see people
Showing results 1 to 25 of 500

 

All times are GMT -4. The time now is 03:20 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Bearville Insider © 2008-2011 Kopi Enterprises, LLC
Bearvilleinsider.com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Build A Bear Workshop®, buildabearville.com™, or Build-A-Bear Workshop, Inc.