BI is not affiliated Build-a-Bearville or Build-a-Bear Workshop.
 
 




Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.35 seconds.
Search: Posts Made By: cutiepie193768
Forum: General Discussion 09-11-2011, 03:47 PM
Replies: 10
Views: 1,053
Posted By cutiepie193768
nope cuz i took the picture and it wasn't my...

nope cuz i took the picture and it wasn't my house ;)
Forum: General Discussion 09-11-2011, 02:28 PM
Replies: 10
Views: 1,053
Posted By cutiepie193768
cool TV

where is this from? the guy said it's SUPER rare but i doubt it... :rolleyes:

http://go2convert.com/converted/file/IfZmsNtc idk why but my pictures aren't working so just use this link. thanks (:
Forum: Beary Fashionable! 08-18-2011, 01:52 PM
Replies: 43
Views: 6,028
Posted By cutiepie193768
hmmm... let me think xD pink long sleeve...

hmmm... let me think xD

pink long sleeve heart print tee
bunny glasses
furry feet
grand tiara
black bbl, pink bbl, and neon blue bbl
scout sash
MANY clogs
MANY eft's
Forum: Yikes! I need help!! 08-18-2011, 01:40 PM
Replies: 29
Views: 1,633
Posted By cutiepie193768
^^^^^ what everyone said. i only use it for good...

^^^^^ what everyone said. i only use it for good things. another thing you might see is NP... they are commonly used.
Forum: Polls 08-18-2011, 01:31 PM
Replies: 22
Views: 832
Posted By cutiepie193768
i picked number 2... if 2 had the same boarder as...

i picked number 2... if 2 had the same boarder as 3 i would want it sooo bad xD
Forum: Are You Game? 08-13-2011, 10:19 PM
Replies: 20,623
Views: 453,398
Posted By cutiepie193768
coolio! hahaha 9/10... C:

coolio! hahaha 9/10... C:
Forum: Check Out My New.... 08-13-2011, 10:17 PM
Replies: 25
Views: 1,593
Posted By cutiepie193768
hahaha wanna trade colors? JK! C:

hahaha wanna trade colors? JK! C:
Forum: General Discussion 08-13-2011, 10:15 PM
Replies: 2
Views: 327
Posted By cutiepie193768
SO BORED!

hhahahahaha i am really bored... anyone wanna hang out? C:

anyone... ?
Forum: Everything Furry! 08-13-2011, 10:09 PM
Replies: 5
Views: 403
Posted By cutiepie193768
Sparkey *my playful puppy* says no problem!...

Sparkey *my playful puppy* says no problem! hahhahaha C:
Forum: CyBearGuides 08-13-2011, 10:05 PM
Replies: 32
Views: 2,481
Posted By cutiepie193768
omg yeah! babv should have a poll about it to see...

omg yeah! babv should have a poll about it to see what others think... C:
Forum: Everything Furry! 08-13-2011, 09:57 PM
Replies: 5
Views: 403
Posted By cutiepie193768
Welcome Flower! i bet you'll have a fun time on...

Welcome Flower! i bet you'll have a fun time on babv... C:
Forum: General Discussion 08-13-2011, 09:53 PM
Replies: 13
Views: 1,049
Posted By cutiepie193768
all pretty rare! i had 2 panther hats but they...

all pretty rare! i had 2 panther hats but they looked Uglee on me... haahha!
Forum: General Discussion 08-13-2011, 09:50 PM
Replies: 10
Views: 1,505
Posted By cutiepie193768
rofl one in a million chance... congratz! hahaha

rofl one in a million chance... congratz! hahaha
Forum: Whoopsies! 08-13-2011, 09:48 PM
Replies: 11
Views: 1,522
Posted By cutiepie193768
hahahaha sounds great! i'll try it... C:

hahahaha sounds great! i'll try it... C:
Forum: Games, Badges and Bearbills! 08-13-2011, 09:28 PM
Replies: 272
Views: 71,228
Posted By cutiepie193768
oh! cannie care is an easy game... C:

oh! cannie care is an easy game... C:
Forum: Yikes! I need help!! 08-13-2011, 09:09 PM
Replies: 5
Views: 622
Posted By cutiepie193768
alls you have to do is press the little button...

alls you have to do is press the little button called [prt scr] and go to paint and click PASTE. then post and there cha go... C:

oh... you could also search this on google. C:
Forum: Beary Fashionable! 08-13-2011, 08:54 PM
Replies: 16
Views: 1,387
Posted By cutiepie193768
hahahaha cool C:

hahahaha cool C:
Forum: Check Out My New.... 08-13-2011, 07:47 PM
Replies: 25
Views: 1,593
Posted By cutiepie193768
hahahaha thanks guys! how is pink not rare at the...

hahahaha thanks guys! how is pink not rare at the moment? is it just too common... hah C:
Forum: BABV-related Issues 08-13-2011, 06:32 PM
Replies: 11
Views: 908
Posted By cutiepie193768
ok! thanks soooo much. C:

ok! thanks soooo much. C:
Forum: Check Out My New.... 08-13-2011, 06:28 PM
Replies: 25
Views: 1,593
Posted By cutiepie193768
yes it is, it is retired pawlette C: here's a...

yes it is, it is retired pawlette C: here's a pic!

http://go2convert.com/converted/file/is4qnENo
Forum: Check Out My New.... 08-13-2011, 06:21 PM
Replies: 25
Views: 1,593
Posted By cutiepie193768
OMG!!! oh my gawsh!

i just got... A PINK LONG SLEEVE HEART PRINT TEE! it was a great trade too! (; omg i am sooooooo excited! : D

C:
Forum: General Discussion 08-13-2011, 06:10 PM
Replies: 16
Views: 798
Posted By cutiepie193768
Well, i was already on silver... day 1! then i...

Well, i was already on silver... day 1! then i guess i wanted it so bad that i didn't stop playing. *well i took breaks ;)*
Forum: General Discussion 08-13-2011, 11:01 AM
Replies: 16
Views: 798
Posted By cutiepie193768
ok! i've done it! hahahaha i got the art room in...

ok! i've done it! hahahaha i got the art room in 2 days! that means it's picture time! C: http://go2convert.com/converted/file/rH51i4qD

here is the link if the PIC isn't working... :/ haha!...
Forum: Decorating Tips & Ideas 08-12-2011, 08:36 PM
Replies: 19
Views: 2,369
Posted By cutiepie193768
Bedroom ~ for your bed, hopefully you already...

Bedroom ~
for your bed, hopefully you already have some extra one's because not many pretty beds are available. you can also look while trading. Now... first things first-
shapes bunkbed for your...
Forum: Decorating Tips & Ideas 08-12-2011, 08:20 PM
Replies: 19
Views: 2,369
Posted By cutiepie193768
abbie's bunny's bear room ~ since it's a bunny...

abbie's bunny's bear room ~ since it's a bunny and a girl... think PINK! and what color goes with pink BEST? RED!

here's what you should buy-
modern slay bed-600- make the color a creamish...
Showing results 1 to 25 of 500

 

All times are GMT -4. The time now is 09:19 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Bearville Insider © 2008-2011 Kopi Enterprises, LLC
Bearvilleinsider.com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Build A Bear Workshop®, buildabearville.com™, or Build-A-Bear Workshop, Inc.