BI is not affiliated Build-a-Bearville or Build-a-Bear Workshop.
 
 




Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: MelonyAutumn7
Forum: Coffee House 01-17-2020, 01:33 AM
Replies: 3
Views: 114
Posted By MelonyAutumn7
This is freaking amazing! What an amazing story....

This is freaking amazing! What an amazing story. Thank y'all for sharing! <3
Forum: Coffee House 01-17-2020, 01:30 AM
Replies: 14
Views: 221
Posted By MelonyAutumn7
Guess who's alive?? :)

Guess who's alive?? :)
Forum: Are You Game? 08-12-2019, 12:25 PM
Replies: 22
Views: 2,074
Posted By MelonyAutumn7
i am tired. That is all

i am tired. That is all
Forum: Coffee House 08-12-2019, 12:23 PM
Replies: 17
Views: 1,355
Posted By MelonyAutumn7
All I can say is he is really showing his lazy...

All I can say is he is really showing his lazy these days...............
Forum: Coffee House 08-05-2019, 02:01 AM
Replies: 11
Views: 477
Posted By MelonyAutumn7
My last year.... wow. I'm stunned that this is...

My last year.... wow. I'm stunned that this is going to be my legacy haha.... that sounds other worldly....

Excited and a bit nervous for what the future brings. Trying to put my trust in my faith...
Forum: Polls 08-04-2019, 01:38 AM
Replies: 15
Poll: movies 2019
Views: 701
Posted By MelonyAutumn7
REALLY want to see Aladdin, toy story, and the...

REALLY want to see Aladdin, toy story, and the lion king.... Dora though.... hmmm i I cant support sorry
Forum: Coffee House 08-04-2019, 01:31 AM
Replies: 17
Views: 1,355
Posted By MelonyAutumn7
Hey yall! How is everyone?

Hey yall! How is everyone?
Forum: Coffee House 08-04-2019, 01:28 AM
Replies: 165
Views: 33,887
Posted By MelonyAutumn7
whoops here's some updates for me: - email:...

whoops here's some updates for me:

- email: stillani0n0n0o0c0e0n0t@gmail.com
- twitter: @StillAn1nnoc3nt
Forum: Furry Friends and Virtual Gifts 11-23-2018, 12:12 AM
Replies: 7
Views: 1,094
Posted By MelonyAutumn7
I have the original endless hugs teddy. (I think...

I have the original endless hugs teddy. (I think thats the name at least) She is retired, but idk if she is rare or not. (She is "Beautiful" my bear) She was my first build a bear, and I got her for...
Forum: Coffee House 11-19-2018, 10:47 AM
Replies: 71
Views: 3,182
Posted By MelonyAutumn7
here! Lol. its funny bc I'm on thanksgiving break...

here! Lol. its funny bc I'm on thanksgiving break but I'm still stressed about home work I need to do.
Forum: Coffee House 10-31-2018, 09:07 PM
Replies: 63
Views: 3,078
Posted By MelonyAutumn7
so its the last day of October (halloween) lol

so its the last day of October (halloween) lol
Forum: Coffee House 10-31-2018, 08:59 PM
Replies: 8
Views: 707
Posted By MelonyAutumn7
Happy anniversary, Vanessa!! We love you and I'm...

Happy anniversary, Vanessa!! We love you and I'm so glad to see you are still here.
Forum: Are You Game? 08-03-2018, 01:00 PM
Replies: 760
Views: 19,422
Posted By MelonyAutumn7
Im back to win

Im back to win
Forum: Are You Game? 08-03-2018, 12:59 PM
Replies: 173
Views: 5,050
Posted By MelonyAutumn7
Taylor Swift <3 :smitten:

Taylor Swift <3 :smitten:
Forum: Coffee House 08-03-2018, 12:56 PM
Replies: 94
Views: 3,229
Posted By MelonyAutumn7
Guess who’s back beach chairs!!! :D:coolsmiley:

Guess who’s back beach chairs!!! :D:coolsmiley:
Forum: Coffee House 07-22-2018, 04:16 PM
Replies: 50
Views: 2,345
Posted By MelonyAutumn7
Yup. Trying to keep it going as long as possible

Yup. Trying to keep it going as long as possible
Forum: Coffee House 07-14-2018, 11:49 AM
Replies: 50
Views: 2,345
Posted By MelonyAutumn7
Yeah I finally realized after a while lol

Yeah I finally realized after a while lol
Forum: Coffee House 07-14-2018, 01:49 AM
Replies: 50
Views: 2,345
Posted By MelonyAutumn7
Hello friends! :) Saw Cambria was viewing...

Hello friends! :)

Saw Cambria was viewing this so naturally I decide to stalk until she notices I’m on bc it’s so lonely here today
Forum: Beary Musical! 07-14-2018, 01:47 AM
Replies: 16
Views: 3,653
Posted By MelonyAutumn7
Entire Reputaion album bc a swifties gotta...

Entire Reputaion album bc a swifties gotta support her queen (and trying to memorize every song completely before the concert AHHHH)
This will be the first concert of her’s i’ll Attend! Always...
Forum: Are You Game? 07-14-2018, 01:44 AM
Replies: 760
Views: 19,422
Posted By MelonyAutumn7
Guess. Who’s. Back. Back. Again. *whiny guitar...

Guess. Who’s. Back. Back. Again. *whiny guitar in background*
Forum: Are You Game? 06-09-2018, 07:35 PM
Replies: 3
Views: 417
Posted By MelonyAutumn7
Word Association Game!

Hey hey hey- hey hey hey- guess what’s back? My specialty- Word Association! This time with a twist!

To play person 1 says a word
Person 2 replies any word that relates to the previous word...
Forum: Are You Game? 06-09-2018, 07:11 PM
Replies: 173
Views: 5,050
Posted By MelonyAutumn7
Seal! —————

Seal! —————
Forum: Are You Game? 06-09-2018, 07:09 PM
Replies: 760
Views: 19,422
Posted By MelonyAutumn7
Not so fast! I’m alive and therefore- I WIN

Not so fast! I’m alive and therefore- I WIN
Forum: Coffee House 06-09-2018, 07:07 PM
Replies: 35
Views: 2,008
Posted By MelonyAutumn7
Hellooooo! How is everyone? SURPRISE! I’m still...

Hellooooo! How is everyone? SURPRISE! I’m still alive if you were wondering (I’m sure you weren’t, but I’m happy I am lmbo
Forum: Coffee House 06-09-2018, 07:04 PM
Replies: 165
Views: 33,887
Posted By MelonyAutumn7
It’s been a while but y’all can always find...

It’s been a while but y’all can always find me on my ag insta @my_dolly_little_secret
Showing results 1 to 25 of 500

 

All times are GMT -4. The time now is 11:27 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
Bearville Insider © 2008-2011 Kopi Enterprises, LLC
Bearvilleinsider.com is not an official site of, sponsored by, nor affiliated with Build A Bear Workshop®, buildabearville.com™, or Build-A-Bear Workshop, Inc.